Zegar ścienny na ścianę metalowy czarny dwustronny 30.5x9.5x28cm VILDE 569946
Symbol:
569946
Zegar dwustronny utrzymany w klasycznym stylu. Tarcza zegara w kolorze białym, wskazówki i cyfry w kolorze czarnym. Zegar jest bardzo czytelny.
Dostępność:
28
szt.
Cena:99.89
szt.
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
17
Paczkomat InPost17
Kurier DPD20
Kod kreskowy:
EAN:
8720573872065
Zegar ścienny metalowy czarny dwustronny 30,5x9,5x28 cm VILDE
Zegar dwustronny utrzymany w klasycznym stylu. Tarcza zegara w kolorze białym, wskazówki i cyfry w kolorze czarnym. Zegar jest bardzo czytelny.
Dlaczego warto postawić na ten produkt?
DWUSTRONNY - Zegar ścienny, dwustronny. Z jego pomocą w łatwy sposób odczytamy godziny z dwóch stron pomieszczeń w których zostanie umiejscowiony. Wymiary zewnętrzne zegara 30,5 x 9,5 x 28 cm. Tarcza zegara ma średnicę 20 cm. Zasilany 2x bateria AA 1,5V (brak w zestawie).
METALOWY - Wykonany z metalu w matowym, czarnym kolorze. Zegar jest bardzo solidny.
WYRAŹNE CYFRY - Duże wyraźne cyfry oraz wskazówki w kolorze czarnym umieszczone na białej tarczy zegara. Jego nowoczesna, metalowa rama w kolorze czarnym tworzy elegancki kontrast z białym tłem cyferblatu, co dodaje zegarowi współczesnego charakteru.
DEKORACYJNY - Zegar utrzymany w minimalistycznym stylu. Nowoczesny wygląd zegara będzie świetnie pasował do każdego wnętrza nadając mu oryginalnego charakteru.
PRZYDATNY - Zegar jest modnym dodatkiem oraz ozdobą każdego mieszkania. Zegar ten doskonale nadaje się do zawieszenia w salonie, kuchni, biurze, czy też w przestrzeni komercyjnej, takiej jak lobby hotelowe czy sale konferencyjne, dodając im funkcjonalności i stylu.
Zegar dwustronny, który możemy przymocować na płaskiej ścianie. Utrzymany w klasycznym stylu. Stanowi wyjątkową ozdobę mieszkania, domu czy biura. Zegar świetnie sprawdzi się w restauracji nadając jej wyjątkowego charakteru. Zegar jest idealnym pomysłem na prezent. Wyprodukowano zgodnie z europejskimi standardami.
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.